Oferta archiwalna

Finance & Office Manager

Oferta archiwalna

5 300,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


menager Gdynia, logistyk Gdynia

  • Zarządzanie 2-osobowym, bardzo samodzielnym zespołem. Czuwanie nad rozwojem zespołu i wsparcie w realizacji wyznaczonych zadań. 
  • Office - nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura
  • HR - nadzór nad aktualizowaniem i archiwizowaniem dokumentów. 
  • Finanse - zarządzanie budżetem, współpraca z księgowością, bieżący
    audyt dokumentacji, praca nad procedurami wewnętrznymi obiegu dokumentów
    i rozliczeń.
  • CRM - bieżąca współpraca z developerem, mająca na celu optymalizację
    procesów i dostosowywanie narzędzia do potrzeb wynikających z dynamiki
    rozwoju firmy. 
  • Procedury wewnętrzne - aktualizacje i ich wdrożenie, zgodnie z bieżącymi potrzebami, wynikającymi z dynamiki rozwoju firmy.


Wymagania


Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem finansami firmy oraz twardym HR.
Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Mile widziane doświadczenie we wdrażaniu i wprowadzaniu wewnętrznych procedur dot. Obiegu dokumentów
Mile widziane doświadczenie w branży reklamowej


Oferujemy


pracę z najlepszym zespołem pod słońcem :)
uczciwe wynagrodzenie dobrze wykonanej pracy
niezbędne narzędzia do pracy
prywatna opieka medyczna ENEL-MED


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.02.13, wyświetleń: 997

nr ogłoszenia: 1339